מנהלי שיווק בכירים חושפים: כך מגדילים דרמטית את כמות הפניות לחברה בלי סיכון כלכלי

מנהלי שיווק בכירים חושפים: כך מגדילים דרמטית את כמות הפניות לחברה בלי סיכון כלכלי

הצורך בפניות איכותיות מלקוחות פוטנציאליים הוא אתגר מרכזי ומשמעותי שתמיד ניצב בפני מנהלי שיווק בחברות ובארגונים גדולים. בעוד שחברות משקיעות עשרות, מאות אלפים ולפעמים אף מיליוני שקלים בשיווק דיגיטלי, במקרים רבים הן מגיעות בשלב כזה או אחר לתקרת זכוכית שהן מתקשות לפרוץ, בין אם בשל תקציב מוגבל, איכות פניות נמוכה או חוסר יכולת להרחיב את היקף הפעילות. אבל מה אם היה אפשר לקבל כמות כמעט בלתי מוגבלת של פניות איכותיות ולשלם רק על אלו שבאמת רלוונטיות לכם?

משה ראובני -שותף מייסד במוזה

זה בדיוק מה שמגלים לאחרונה יותר ויותר ארגונים מובילים במשק. בשונה ממודל מסורתי של רכישת מדיה, שבו הלקוח נושא בסיכון הכלכלי של הקמפיין, הם עוברים למודל חדשני שבו משלמים רק על לידים . המשמעות של העבודה בשיטה הזאת היא שכל הסיכון הכלכלי – כולל עלויות הפקת התוכן, הפרסום והניהול השוטף – עובר לספק השירות.

המודל שמשנה את חוקי המשחק

חברת Muzza, שפועלת בהצלחה בתחום מאז 2009, פיתחה בהקשר הזה מודל שמאפשר לארגונים להרחיב משמעותית את היקף הפניות שהם מקבלים – בלי להתפשר על האיכות. המודל מאפשר להגיע לקהלים חדשים ולייצר כמויות גדולות של פניות איכותיות, תוך שמירה קפדנית על הסטנדרטים שהוגדרו בשלב האפיון. המודל כבר עובד בהצלחה בארגונים מוכרים רבים  – אשר משקיעים בו במקביל למאמצי הפרסום והשיווק המסורתיים.

בשיטה הזאת, במקום להסתמך רק על הקמפיינים הפרסומיים, Muzza מפתחת בעבור כל לקוח מערך שלם של תכנים איכותיים שנפרסים ברחבי הרשת. התכנים האלה לא רק מייצרים פניות איכותיות, אלא גם בונים נוכחות משמעותית במדיה הדיגיטלית ומחזקים את המותג. הלקוחות מקבלים מעטפת שלמה הכוללת מערכת CRM מתקדמת, בקרת איכות קפדנית ופסילה אוטומטית של פניות כפולות ולא רלוונטיות – והכול ללא עלות נוספת.

העקשנות משתלמת

אחד היתרונות המשמעותיים בעבודה בשיטה הזאת טמון ביכולת לשנות ולהתאים את הקמפיין בזמן אמת. ב- Muzza מדגישים כי הם לא מוותרים עד שמגיעים לפיצוח הנכון, גם אם זה דורש השקעה נוספת או זמן ארוך יותר. הניסיון שצברה בניהול של אלפי קמפיינים לאורך 16 שנים מאפשר לה לזהות במהירות מה עובד ומה דורש שיפור – ולייצר בזמן אמת אמצעי חשיפה נוספים שיובילו לתוצאות הרצויות.

ובניגוד לקמפיינים מסורתיים, שבהם התקציב מגביל את היקף הפעילות, המודל של Muzza מאפשר צמיחה ללא אותה תקרת הזכוכית המוכרת – והכול תוך שמירה קפדנית על איכות הפניות ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זאת מתוך אינטרס משותף להצלחת הקמפיינים, מכיוון ש- Muzza כאמור משקיעה בהם בעצמה, בעוד שהלקוחות משלמים רק על פניות .

למי מתאים המודל החדשני?

המודל של Muzza מתאים במיוחד לחברות שמחפשות נפח משמעותי של פניות איכותיות – לפחות 500 בחודש. המודל הוכיח את עצמו במיוחד בארגונים שכבר משקיעים תקציבים משמעותיים בשיווק ובפרסום ומחפשים דרכים לייעל את ההשקעה הזו.

זה גם המקום להדגיש כי המודל של Muzza לא נועד להחליף את משרדי הפרסום או את מאמצי השיווק הקיימים של החברה, אלא להשלים ולייעל אותם. בעוד שמשרדי פרסום מספקים אסטרטגיה שיווקית כוללת וניהול קמפיינים, המערכת של Muzza מתמקדת בהבאת פניות איכותיות בעלות אפקטיבית. השילוב בין השניים מאפשר למנהלי השיווק למקסם את האפקטיביות של התקציב תוך צמצום הסיכונים.

בעידן שבו ההשקעה בשיווק דיגיטלי רק הולכת וגדלה, הגיוני שמנהלי שיווק יחפשו כל הזמן דרכים חדשות למקסם את התוצאות של התהליכים האלו. המודל החדשני הזה מציע פתרון מתקדם שמשתלב באופן מיטבי עם מאמצי השיווק הקיימים ומאפשר לחברות לקבל זרם קבוע של פניות איכותיות תוך שליטה מלאה בתהליך ותשלום רק על תוצאות רלוונטיות. ובמסגרת התוכנית, החברה מציעה פיילוט לבדיקת התאמה ראשונית ללא התחייבות, כאשר ניתן גם להפסיק את התהליך בכל שלב.

מעוניינים בלידים איכותיים ממודל מבוסס תוצאות?
השאירו פרטים עכשיו!

כל מה שחם במדיה!

רוצים גם כתבה אצלנו?! תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם