מחצית מהמשרדים נמכרו: מרכז העסקים החדשני בכפר אז"ר מושך משקיעים מכל הארץ

מחצית מהמשרדים נמכרו: מרכז העסקים החדשני בכפר אז"ר מושך משקיעים מכל הארץ

מחצית משטחי המשרדים במגדל היוקרתי "אזר סנטר" בכפר אז"ר, נמכרו עוד טרם השקת הפרויקט: המיקום האסטרטגי בלב רמת גן, בסמוך לרכבת הקלה ובין אזורי היוקרה של העיר, מושך משקיעים רבים. חברת בריטניה ישראל מציעה הזדמנות לרכישה מוקדמת במחיר אטרקטיבי של 180 אלף ש"ח ליחידת משרד במגדל.

כפר אז"ר, שנמצא באיזור הכי מבוקש ברמת רמת גן, עומד בפני התפתחות משמעותית ונחשב לאחד האזורים המבוקשים בגוש דן. באחרונה אושרה תוכנית להפרשת הקרקע במקום והקמת שכונת "גני אז"ר" שתכלול כ-2,500 יחידות דיור. חברת בריטניה ישראל, מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, מקדמת את פרויקט "אזר סנטר" – בניין משרדים יוקרתי המשלב מגוון רחב של חברות ומשרדים.

פרויקט יוקרתי במיקום מנצח

מגדל "אזר סנטר" מתוכנן לכלול 19 קומות, מתוכן 15 קומות משרדים, 3 קומות קליניקות וקומת מסחר. הפרויקט ממוקם בסמיכות לתחנת אלוף שדה של הרכבת הקלה, מה שמבטיח נגישות מעולה. המיקום האסטרטגי, בין שכונות היוקרה של רמת גן לרבות רמת אפעל וקריית קריניצי, ובקרבת מוסדות מרכזיים כמו המרכז הרפואי תל השומר, צפוי להפוך את המתחם למוקד עסקי משגשג.

הזדמנות השקעה ייחודית

בריטניה ישראל מציעה למשקיעים אפשרות לרכישה מוקדמת של "קרקע המיועדת למשרד" במחיר התחלתי של 180 אלף ש"ח. מודל זה צפוי להוזיל את העלויות לרוכשים בכ-30% ולייצר פוטנציאל רווח משמעותי. הערכות מצביעות על כך שמשקיע שירכוש קרקע בשלב זה ויוסיף את עלויות הבנייה בהמשך, יוכל לקבל משרד בעלות כוללת של כ-402 אלף ש"ח, כאשר השווי הצפוי של משרד דומה באזור מוערך בכ-536 אלף ש"ח.

תשואה אטרקטיבית וביקוש גבוה

המיקום המרכזי והביקוש הגובר לשטחי משרדים באזור צפויים להניב תשואה אטרקטיבית למשקיעים. ההערכות מדברות על הכנסה שנתית פוטנציאלית של כ-44 אלף ש"ח משכירות עבור משרד במתחם, המשקפת תשואה של כ-11% – נתון יוצא דופן בשוק הנדל"ן הישראלי.

מרכז עסקים חדש ומתפתח

"אזר סנטר" צפוי להפוך למרכז העסקים החדש של רמת גן, כחלק מהתפתחות האזור כולו. המגדל יציע מגוון אפשרויות, ממשרדים ועד קליניקות וחנויות, ויענה על הביקוש הגובר לשטחי עסקים איכותיים באזור המרכז.

עבור משקיעים שמחפשים הזדמנות בשוק הנדל"ן המסחרי, "אזר סנטר" מציע נקודת כניסה אטרקטיבית לאחד האזורים המתפתחים ביותר בגוש דן. המיקום האסטרטגי, פוטנציאל הצמיחה של האזור, הביקוש הגבוה למשרדים והקרבה לתחנת הרכבת הקלה – כל אלו ממצבים את הפרויקט כהשקעה עם פוטנציאל לרווחים משמעותיים בטווח הקצר והארוך.

להצטרפות לפריסייל של פרויקט "אזר סנטר" - השאירו פרטים:

טופס סודי ומאובטח

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

כל מה שחם במדיה!

רוצים גם כתבה אצלנו?! תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם